Fortfarande håller mormor ett öga på mig...

image491

Inatt hade jag en tankeväckande dröm. Jag åkte och hälsade på mormor.  (Hur man nu gör det, tyvärr framgick det inte av drömmen) Jag satt och pratade med henne då hon helt plötsligt sade:

- Hmmm, du har en jättefin lägenhet. Utsikten är enorm. Planlösningen är väldigt trevlig. MEN, du måste sköta den bättre.

Hmmmm, Hon övervakar sina barnbarn forfarande. *Skrattar* SÅ, idag fortsätter jag med tvätt och städning. Sedan blir det en tur till gymmet i eftermiddag!
image490

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken söt dröm! Det är klart att hon vakar över dig :)

2008-04-06 @ 10:28:26
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Madame Mim den äldre

Mormor och alla andra kommer att följa dig på livets väg och dom kommer oxå att vara dom står och väntar på dig den dagen det är din tur att " gå vidare" så ta mormors råd på allvar...

2008-04-10 @ 11:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0