Lördag

Som vanligt vaknade jag sent. Jag slog upp min bruna först klockan 09:00. Så skönt. Vädret kunde vara bättre så efter frukosten blir det en stund läsning i sängen. Något jag gillar är att ligga och titta i tidningarnas hembilagor.  Det är kul att se alla vackra hem som är till salu. Det är kul att drömma.

Senare idag skall jag skriva två protokoll, dels till min BRF's årsstämma, dels till konstföreningens senaste styrelsemöte. Inte så spännande kanske. Sedan skall jag ut och springa en sväng.

För ett år sedan gick jag en deckarkurs i Folkuniversitetets regi. En av mina kurskollegor, Vivecka Bergstedt-Sten har precis släppt sin deckare - I Lugnaste vatten. Kul, att varit med från början och det är klart att jag skall läsa den. 

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0