Saker som gör mig riktigt glad:

* En vacker dag i Härjdalens fjällvärld. När jag lyckats bestiga en av alla topparna i denna vackra fjällvärld. Hittlls har jag bestigit Storvigeln, Anafjället, Storskarven, Lillskarven, Mittåkläppen, Hamrafjället, Svansjökläppen, Ösjökläppen, Ramundberget samt Funäsdalsberget. I Sommar skall jag tämja Helags och Rödfjället.

* Att vara på en Bruce Springsteen konsert.. Att live njuta av Born to Run, Badlands, Out in the Streets, Radio Nowhere och alla andra av hans underbara låtar.

* Att se mina brorsdöttrar glada. Att se glittret i deras ögon när de verkligen gillar något. Att se deras oförstörda livsglädje.

* Att se en riktigt bra musikal.

* Att gå på After Work med mina underbara kollegor.

* Att dansa till Pointers Sisters låt I'm so exited.

* Gyllene Tiders musik. Jag glömmer aldrig konserten på ullevi den 7 Augusti 2008. 

* Att sitta i bastun efter ett lyckat träningspass.

* Att njuta på balkongen i Stockholm eller i Hamrafjället, Att njuta av solnedgången.

* En underbar  dag i skidbacken

* En underbar dag på golfbanan.

* En vacker promenad tillsammans med mina nära.

* En riktigt god natts sömn.

* När det verkligen klickar med en kvinna. När jag känner att vi kan prata om vad som helst. 

Ikväll känner jag mig lite associal och väljer att vara hemma. Huset kommer ikväll servera en biff stroganoff. Till det serverar huset en kall öl. Till desert blir det ett glas iskall punsch och en mörk chokladbit av märket Droste Orange. Efter middagen blir det underhållning i form av TV4's körslaget och efter det blir det en film av Woddy Allen - New York Stories.
image512
Ha en underbar lördagkväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0