Tillbaka igen...


image467

Jag är tillbaka i vardagen igen, och hur kul är det på en skala ett till tio? Det är tur att jag har mycket att se fram emot i aprl, bland annat kurser, konserter, en konferens och en skidresa till!

Idag har jag varit på internkurs. Jag lär mig allt om privatkrediter och bolån. Det var kul, dessutom var det ett riktigt trevligt gäng - läs mest kvinnor hahaha. Att kunna hantera bolån är en hel vetenskap. Det är mycket att tänka på. Men jag gillar det trots allt.

På kvällen var det dags för ett nytt styrelsemöte i konstföreningen som jag sitter med i. Efter det var jag på SATS och tränade. Det kändes som om skidveckan i Hamra varit nyttig och gett resultat. Jag hade inga probelm att springa 4,5 km, cykla 3 km, ro i 12 minuter och köra lite styrketräning. Igår anmälde jag mig till Stockholms halvmara. Den går lördagen den 6 april. Målet är att springa på 2 timmar.

Nu blir det en Woody Allen film - Manhattan.


Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0