Torsdag - börjar jag bli

...senil?

Idag hade jag sedan länge bokat en konsert tillsammans med min kollega och syrran. Klockan 17:30 var det sedan länge bestämt att jag skulle möta upp kollegan och syrran vid Sergels torg. När  min kurs slutade tidigare än tänkt, och jag kom ut i solen tänkte jag Woooow, nu åker jag hem och springer. Det blir perfekt. Sedan ringde det en herrans massa när jag var i duschen klockan 18:15. Vad är det nu då tänkte jag... Jag kollade mobilen -  kollegan hade ringt 2 gånger, syrran 2 gånger och pappa 2 gånger. FÖRST då slog det mig, ja just ja - K O N S E R T EN - Best of Brodway. Den hade jag helt glömt bort!! Nu är det bråttom tänkte jag. En minut i sju stannade taxin utanför Berwaldhallen. Puh jag hann.... Men frågan är börjar jag bli senil?
image527
Konserten var kanon!

Kommentarer
Postat av: Pelle

:) känner igen mig själv..
men du, vi kan kanske ses till veckan?
jag ringer.

2008-04-19 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0