Idag är det 63 dagar kvar till årets UTMANING.

Vad det är,  ja det är fortfarande lite hemligt. ( Tänk på det ni som känner mig och vet vad det ä..) Men det är något som jag sett fram emot att göra i flera år.  I år har dömmen möjlighet att bli sann. Det kommer krävamycket svett, mycket disciplin och mycket envishet.  

Annars  är det lite konstigt att vara tillbaka i betongdjungeln. Det är också konstigt att sommaren snart är slut. Det känns oerhört märkligt att börja arbeta imorgon igen. Det är otroligt vad tiden går fort. Det är också märkligt vad svårt det är att få tid i vår tvättstuga. Hmmmm.

Det är också lite nervöst att det bara är en månad kvar till min ögonoperation. När jag tänker på det så blir jag lite orolig. Men det skall nog gå bra.

Idag är det en vecka kvar till Stockholms halvmara! På lördag skall jag springa dryga 2 mil på Stockholms gator. Konditionen är bra, men gubbens muskler protesterar lite här och var. Så går det när man kämpar mot åldern...

Nu skall jag in i duschen efter ett härligt träningspass! Även om jag som sagt har lite ont här och var!!

Vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0