Vad gör man två veckor i fjällen?

mitt i sommaren? När omgivningen får höra att jag valde att tillbringa två veckor av min semester i Tänndalen blir de lätt frågande. Deras blickar säger

- Va, till fjällen? Mitt i sommaren. Kan det vara något?

Javisst, kan det vara det!

De gångna två veckorna har jag verkligen laddat batterierna. Jag har bestigit Svansjökläppen, Rödfjället, Mittåkläppen samt Stor och Lillskarven. Vandrat efter en underbar liten fjällå som heter Tvårån i Ramundberget. På väg mot Skarsfjället. Några dagar har jag cyklat, jag har sprungit och jag har sett ett antal bra filmer på DVD. Några eftermiddagar har jag tilbringat med Bruce Springsteen, Lundell, Billy Joel och Shania Twain. Jag har läst ett par böcker bland annat - The Winners Manual av Jim Tressel.

Här är lite bilder:















Bilder att njuta av i oktober!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Ojoj! Detta låter verkligen som ett riktigt äventyr! Och jag är faktiskt lite avundsjuk. Ibland förstår jag inte varför vi reser utomlands, när det finns ett underbart landskap här i Sverige.



Men hur lång tid var du ute? Var du själv eller i grupp? Vandrade eller cyklade du?

2008-08-31 @ 12:43:30
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0