Fredagkväll!

Det är så skönt att det är fredag. Den här hösten har varit oerhört turbulent på arbetet. Ras på världens börser, rena berg-och-dal banan för bolåneräntorna och en massa nyheter i vårt arbetssätt. Så i år blir det extra skönt med julledighet. Jag skall arbeta både måndag och tisdag sedan kommer jag tillbringa fem dagar här!! 

Platsen heter Otterbäcken. man kan säga attt det är lite tradition för mig att fira julen där. I år blir det nog trettionionde eller fyrtionde gången jag firar jul där. I år blir det ändå väldigt annorlunda. Det är första gången utan min mormor. Hon dog den 26 februari. Hon var 93 år! Hon har betydde oerhört mycket för mig. Det här är en bild från förra julen. En av de sista bilderna på min mormor.

Imorgon bär det av mot Arlanda. Då kommer hennes 3 barnbarns barn hit!!

For you E, H and K!! Be good girls on the plane. Make you parents proud and Santa will come sooner than you think!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0