Julstress...

Jag är inte världens bästa på att planera. Däremot är jag oslagbar på att improvisera, släcka bränder och skjuta upp saker och ting som jag absolut inte måste göra idag. Så därför är det julstress här idag. hahaha. Imorgon klockan 19 åker vi till Otterbäcken. Jag har ännu inte packat, jag har inte betalat räkningarna, inte köpt klart julklapparna och inte slagit in dem och inte städat... Men vad gör det? För jag har knappa tjugptvå timmar kvar tills det bär av västerut, och fyrtioåtta timmar kvar tills tomten kommer... Här är några bilder från igår!!

Huset där jag bor ...

På promenad hos föräldrarna..



E och K's eget plan...Nu är det dags att stöka lite...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0