Plötsligt uppvaknande...

Imorse vaknade jag med ett ryck. Direkt kände jag att något var fel, för det var ljust ute. Jag slängde en blick på klockradion - siffrorna lyste 8:22. Typiskt också tänkte jag - jag har försovit mig. Det blev fart på mig. Jag letade reda på min mobil, tänkte skicka ett SMS till min kollegor om att jag blir sen. Först då började jag fundera på vad det var för dag. Fram till dess hade jag varit helt säker på att det var Måndag. Hur ta reda på det?Jo, kolla tidningen i hallen.

Där stod det Söndag 7 december 2008. Yippie, tänkte jag och kröp ner mellan lakanen igen. Så skönt det var!!  



Och Åre!

Geiranger:

Och utanför Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0