Tisdag 9 december...

Otroligt vad tiden går, det är bara 15 dagar kvar till julafton. Och det är bara 13 dagar kvar tills mina brorsdöttrar kommer hem för att fira jul. Det är bara tre veckor kvar tills jag får åka upp till Hamra. Just nu är förhållanden perfekta för skidåkning däruppe. Det skall bli så skönt att komma dit ett tag. Men det är klart att jag ser fram emot att tillbringa några dagar vid Vänerns strand också. 


Bilderna är tagna förra julen. Som synes var det en grön jul. Min äldsta brorsdotter kallar det här huset för the Lakehouse. I NJ har hon ett Beachhouse. Hon vill fira jul i the lakehouse. Hon gjorde det för 2 år sedan och vill göra det igen. Redan då - hon var tre år då - avslöjade hon farmor. På juldagen sade hon till farmor - It was you who was Santa Claus...;-)
 
Det här är en bild som jag kan titta på hur mycket som helst. Det är meditation.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0