Det är lite tungt idag:

Mina tankar är någon helt annanstans. Jag har haft svårt att koncentrera mig.  

Jag tänker på mormor. Hon kämpar fotfarande och varje gång mobilen ringer hoppar jag till.  Det gör ont i mig att vara så långt borta. Visst gör det ont att vara där också. Det är svårt att se någon som betytt så mycket kämpa så mycket. Men det känns skönt att veta att hon inte tycks lida så mycket längre. Jag tror inte hon känner igen mig längre. Däremot verkar hon höra lite av vad som händer i rummet. Kram Mormor - Jag tänker på dig!
image359
image350
image352
image356
image358
Bilderna är från helgen

Kommentarer
Postat av: AL

stackars mormor. Hoppas det är över snart.

Ha en bra dag

2008-02-26 @ 08:25:48
URL: http://annalaurila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0