Fredagkväll

Äntligen slut på den här veckan. Det har  varit en tuff vecka

Idag förstår jag på allvar vad sorg och saknad är och hur mycket det faktiskt påverkar en mämnniska. Rent förnuftsmässigt är det lätt att förstå att mormors liv var slut. De sista åren var hon inte riktigt sig själv och hon led av att bli gammal. Men ändå har jag svårt att fatta att hon inte är med oss längre och jag saknar henne! 

Veckan avrundades med träning på SATS. Det var så skönt. Det är ett underbart sätt att koppla av på. Sedan har jag kollat på Så skall det låta. Idag var det riktigt bra. Jag imponerades av Chris och Sonja. Bägge har otroliga röster och oj vad charmig Sonja är!

Nu skall jag kolla på en bra film, sedan är det bums i säng. Skall bli underbart! 

Sov gott!
   

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja äntligen är favorit programmet tillbaka, det var kanon igår.

2008-03-01 @ 11:57:41
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0