God Morgon, Lördag - dagen efter fredag....

Idag är det visst lite extra mycket dagen efter hmmmm...
Igår hade jag den stora förmånen att få lyssna på:

image286
David Lega

Wooow, vilken man han är. Han gav mig många tankeställare, och fantastiskt mycket inspiration. Bland annat sade han - visst  tävla gärna. Jämför dig dock först och främst  med dig själv och dina tidigare resultat. Om du har gjort ett mycket bättre resultat än vad du någonsin gjort tidigare och ändå kommer långt bak i listan. Ja,  Då är du ändå en vinnare och bör vara glad och nöjd för det!

Vet ni vilken som är en av de vanligaste frågorna till David är?

- Är det inte jobbigt med alla höga trottoarkanter?

Vet ni vad han alltid svarar?

- Äh, vadå, Jag letar ju aldrig efter de höga, jag letar bara efter de låga kanterna!

TACK DAVID!

Ha en bra lördag!

PS. David skriver med munnen och bläddrar i en bok eller tidning med tårna. Och han skriver otroligt snyggt! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0