Måndag!

Usch vad Bloggesse är segt idag.

Idag vet jag inte alls vad jag skall skriva om så jag prövar en lista:

Dagens prestation:                  Att jag trots allt kom ur sängen imorse - var så trött.
Dagens Frukost:                       Två falurågrut mackor och en svart kopp kaffe.
Dagens kundbesök:                4 besök

Dagens känsla/humör:           Stressad och commee ci comme ca
Dagens lunch:                           Cajunsotad kyckling på Tullverket
Dagens Träning:                       Promenad på lunchen och mina sex trappor till lägenheten. 

Dagens Väder:                          Hyfsat och cirka 4 plusgrader
Dagens middag :                      Potatissallad med rostbiff och ett stort glas juice.
Dagens hemvändare:              Ma och pa från New York
Dagens bild:                                          
Dagens underhållning:
           Två avsnitt ur Friends sju      
Dagens sångdags:                  Klockan 22:40
Dagens bok:                              Elisabeth Andersson "Här och nu" Michal Connelly - "Outlook"

God natt!!!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag hade nog rest till New York, även om alperna är jäkligt vackert :)

2008-02-11 @ 23:03:59
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0