Måndag

Idag mår jag så där. Inatt sov jag jättedåligt. Jag vet inte alls hur många gånger jag tittade på klockan. Sista gången var hon halv fyra. Tror ni jag var pigg när klockan ringde halv åtta???

Det har varit en intensiv dag på arbetet,  med många kundbesök och dessutom lite utbildning. När jag skriver det här känner jag mig helt urblåst. Antar att det bästa skulle vara att gå ner på SATS och köra ett hårt träningspass. Men jag har inte alls lust eller ork med det. Det blir bara en promenad hem och sedan bums i säng.
 
Är det här världens vackraste berg? Vore kul att åka till Zermatt någon gång.
Web Cam: zermatt - matterhorn
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah ja men det kan man väl säga eller hur? ;)

Jag blir färdigutbildad frisör om 6 veckor =)

2008-02-18 @ 19:24:10
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0