Söndag 2008-02-10

Inatt har jag sovit fantastiskt gott. Jag gick och lade mig vid halv-ett och vaknade först kvart över tio.

I drömmen grävde jag som en besatt. En stor grop skulle det bli. Jag grävde och grävde, men jag vet inte om jag letade efter något eller om jag skulle gräva ner något. Vad betydde det? Är det någon som är bra på att tolka drömmar?

Min att-göra-lista idag!

1) Äta frukost
2) Springa runt Kungsholmen.
3) Skriva protokoll till Konstföreningen och BRF.
4) Deklarera åt pappa. Skatten skall ju betalas senast tisdag.

Nej, det låter inte som någon höjdarsöndag. Jag är bra på att skjuta på saker till sista sekunden, Det jag inte måste göra idag, det kan jag göra imorgon. Något som jag försöker ändra på!

Nu på morgonen har jag läst ut Agneta Sjödins bok  - En kvinnas resa. Den handlar om en kvinna som vandrar Pilgrimsleden i Spanien. Hon vill hitta sig själv. Den är inspirerad av Paolo Coelho.

(Stockholm idag +3,4 C. Undrar när det går att åka Långfärdskridskor i Stockholm nästa gång?)

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var boken bra? Jämfört med Coelho?

Anna

2008-02-10 @ 10:56:48
URL: http://option.blogg.se
Postat av: Anna Laurila

Låter som en helt ok planering för dagen. Ang drömmen så är det väl som vanligt något djupt, du söker efter meningen med ditt liv, typ. Kan fråga brorsan, han är bra på sådant där.

Du får nog sikta in dig på att åka vattenskidor i stället Sthlm framöver är jag rädd...

PS: Grattis till god natt sömn

2008-02-10 @ 13:31:18
URL: http://annalaurila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0