Tisdagkväll:

Det är lite tuffare på arbetet just nu. Oron på världens marknader gör kunderna försiktiga med placeringar och dessutom känns det som om det är lugnare på bostadsmarknaden. Mesta tiden idag har gått till möten och olika former av administration. Men så är det ibland.

Jag har i alla fall tränat!  Det har blivit 20 minuter jogging, 15 minuter cykling, 15 minuter trappmaskin, 1200 meter roddmaskin och 30 situps. Så skönt.

Nu skall jag äta någon mikromat  - det blir ris och limelax. Sedan skall jag kolla på 


Från i helgen :-)
 
God nattens!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag var ju bara i gallerian men den gillar jag iaf ;) stooort o bra :)

2008-02-20 @ 08:09:07
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0