Vad är manligt, vad är kvinnligt?

Idag har jag varit hos en psykolog. Där är jag varje tisdag. Det är både roligt, jobbigt, nyttigt och tråkigt. Ibland lyfts jag, ibland trycks jag ner i skorna.

Idag pratade vi om manligt och kvinnligt. Hur skall en man vara? Är jag tillräckligt manlig? Hur uppfattar kvinnor mig? Hur vill jag uppfattas? Duger jag som man? Han fick mig att fundera:

Frågan är:

Vad är manligt?
Vad är kvinnligt?


Hur är en man?
Hur är en kvinna?

Kan en man gilla romantiska komedier?
Kan en man gilla relationsromaner?
Kan en man gilla shopping?


Kan en kvinna gilla att hugga i skogen?
Kan en kvinna gilla att meka med snöskotern?
Kan en kvinna gilla actionromaner?


Ja, vad säger ni? Hur är en riktig man? Hur vill ni ha oss?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hhahaha vet du vad? Det är huuur simpelt som helst att gå/åka till affären, köpa kassler, cremé bonjour och pasta och sen svänga ihop det ;)

2008-02-19 @ 21:11:17
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0