Apropå det här med många människors längtan att bli kändis...


...till vilket pris som helst. Det verkar inte spela någon roll vad man är känd för, bara man är känd.
  

Jag förstår det inte alls! För inte tycker jag att det verkar särskilt roligt och upphetsande att bli jagad av massmedia idag.

Massmedia verkar ju bara bli tuffare och tuffare, och bara hänsynlösare och hänsynlösare. Är det någon mer än jag som mår illa av hur världens media behandlar Britney Spears just nu? Det är synd om tjejen. Hon är sjuk. Varför lämnar de inte henne i fred?

Kolla på New York post  så ser ni hur illa det är!

Det är rätt skönt att vara anonym!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med dig, men det är ju det som säljer så då är det ju klart att de skriver om det.
Har inte heller någon dröm om att bli känd, däremot om att göra någon skillnad i världen...

Svar: Ja, det är mycket roligare att läsa också!

2008-01-14 @ 14:55:47
URL: http://jenkajenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0