Det svänger fort på börsen.

Imorse var börsen ner 3,5 procent och nu är den upp 4,13 procent. Synd att man inte köpte imorse! Orsaken är att FED sänkte sin styrränta med 0,75 %. Bland annat stiger SEB med 7.55 % och H&M med 7,35 %.

Visst är det lite konstigt hur mycket den mentala inställningen avgör hur vi lyckas med något?
För när jag åker skidor tycker jag inget är omöjligt och klart jag skall pröva den här branta backen. När jag spelar golf har jag en helt annan inställning. Oj vad långt det är över vattenhindret! Jag kommer aldrig klara att slå så långt! Vad händer, tror ni?

Hur kommer det sig att det är så svårt att ta med mig min mentala inställning från skidbacken till golfbanan? Hur gör man? Någon som har några tips?? 
image131

Kommentarer
Postat av: Maja

Man bestämmer sig. Enkelt eller hur? ;)

Jag är inte rädd för dem så, men jag gillar inte att vara i fokus. Och när man fotograferas är det ju precis det man är.

2008-01-22 @ 17:45:29
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Maja

Mm, men då bestämmer man sig igen och igen tills man tillslut klarar av det. Det är enda sättet. Bryt ihop och kom igen som Per Elofsson skulle ha sagt.

Ja, vad svarar man? haha! Det är nog bara att konstatera att ens hjärnceller i rakt nedstigande led gått ner till barnet. Å så länge man inte behöver dem själv så :P

2008-01-22 @ 17:58:07
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Maja

Mmm. Jag tror tyvärr att det är ett krav för att bli påve. 1. Gammal, 2. inskränkt. 3. Man

2008-01-22 @ 18:37:18
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0