God förmiddag

På mitt frukostbord serveras det i alla fall på helgerna en stor Ostindiatallrik med Youghurt och K-special, två mackor falu smårutat hårtbröd, ett glas Juice samt en kopp kaffe.

      

Vet ni när jag vaknade idag? Jag slog upp min bruna ögon först kvart över tio.

Mina planer för idag? Först och främst och städa. Det behövs. Jag skall rensa lite. Min lägenhet är på 42 kvm och den kräver visst ordningssinne. Det kanske inte är den egenskap som kännetecknar mig mest ;-)

Mina föräldrar åker till Vänerns strand idag, Hoppas att väglaget inte blir för besvärligt.

Vi hörs senare - efter städningen!!!




Kommentarer
Postat av: Ulla

Nu har jag läst x antal bloggar och det verkar som om det är många som städar idag. Även vi. Eller rättare sagt maken städar och jag bloggar. Bra arbetsfördelning eller hur *L*

2008-01-19 @ 11:43:10
Postat av: Michael

Dem tidningarna delar jag ut! :)

2008-01-20 @ 23:07:21
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud
Postat av: Littlejohn

Vad kul! Du gör det bra!

2008-01-20 @ 23:17:42
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0