Jag avslutar min arbetsvecka med att

skriva en att-göra-lista inför nästa vecka.

Jag tycker att det är skönt att vara lite mentalt förberedd inför nästa vecka. Det känns som om jag lämnar ifrån mig arbetet på jobbet genom att skriva ner det. Och när jag skrivet ner det, så vet jag att jag inte glömmer bort det under helgen. (Jag brukar skriva det i outlook.)

Nu skall jag och en kollega åka till SATS och träna. Jag brukar springa i 20 minuter, ro i 10 minuter, gå i trappmaskin 6 minuter, göra 30 situps samt avsluta med lite styrketräning. Allra skönast är det att sätta sig i bastun efteråt, för då vet man att helgen är här! 

Jag gillar att träna på fredagkväller för det är mycket lugnare. Det är Inte alls så mycket folk som övriga vardagskvällar!

image88

En bild fr Hamra!

Ha en skön fredagkväll!!!

:-)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Men det är ju inte hon som ska lära sej det är ju han:)

2008-01-18 @ 20:46:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0