Kvällens ögongodis:)

Kvällens ögongodis:)
Ikväll funderar jag på varför kvinnor så gärna säger - Det är typiskt män...
Jag undrar varför män så sällan säger - Det är typiskt kvinnor...

Ikväll funderar jag varför kvinnor så gärna pratar relationer med sina kompisar..
Jag undrar varför män så ogärna pratar relationer med sina kompisar...

Ikväll funderar jag på varför kvinnor hatar att prata sport...
Jag undrar varför män älskar att prata sport...

Ikväll funderar jag varför kvinnor älskar att shoppa....
Jag undrar varför de flesta män hatar att shoppa...

Ikväll funderar jag på varför kvinnor så gärna hör och känner nyanser..
Jag undrar varför män så gärna ser och sällan känner nyanser....

Ikväll funderar jag på varför kvinnor har stenkoll på detaljer... 
Jag undrar varför män har nollkoll på detaljer....
 

Ja, visst är det konstigt så olika vi ändå är!
Till sist vill jag bara önska god natt!

PS. Edit 2008-01-30:
  Tack Anna L,

För kvinnor säger - Typiskt karlar...
Och vi säger visst: - Typiskt kärringar! :) DS

Kommentarer
Postat av: Maja

Det mesta sitter nog i våra gener. Kvinnor behövde stenkoll på detaljer för att sköta hemmet, mannen jagade t.ex.

Iaf, hur gammal ser han ut att vara då?

2008-01-29 @ 23:11:36
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Anna L

Ursäkta, men män säger: typiskt Kärringar! Det borde du väl veta vid din ålder?

;-)

2008-01-30 @ 00:05:26
URL: http://annalaurila.blogg.se
Postat av: Annsingen

Jag gillar att prata sport jag...har nog lite manliga hormoner...

2008-01-30 @ 16:08:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0