Livet på banken:

Att vara privatrådgivare på bank är ett oerhört omväxlande arbete.

Du träffar allt från vackra unga rika fotomodeller till gamla faster Agda. Ibland möter jag snåla Allan och ibland slösan Marie. Ibland arbetar du med aktier, ibland med fonder, ibland med kapitalförsäkringar och ibland med bolån. Ingen kund är den andre lik. Det är ett tacksamt arbete. Man känner att man faktiskt gör skillnad. Snabbt får man kvitto på om kunden är nöjd eller besviken.

Just nu präglas vardagen mycket av oron på världens börser. Skall jag sälja elller köpa? Ja, om jag det visste!

Men jag trivs oerhört bra.

Vad blir det ikväll? Valet står mellan att gå ut och springa eller att gå hem och städa... kul, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0