Lördag 2008-01-26

God morgon,

Mmmmmmmmmmm, Lördag-morgon, ser fram emot en lång härlig frukost med tidningarna. Bloggen börjar kännas som en god vän. Här kan jag skriva om vad jag vill, när jag vil och hur jag vill. Ingen säger att.  nej du, det där passar sig inte. Det där är inget intressant. Det är bara att skriva.

Vissa saker kommer jag dock vara försiktig att skriva om, det är mitt arbete och mina kunder.
 
Men ni har säker listat ut att jag är singel, har mamma och pappa, två syskon och två underbara syskonbarn. Min bror bor i USA. det är både roligt och lite trist. Roligt därför att jag fått lite av en andra hemstad - New York. Tråkigt därför attt jag inte får se mina brorsbarn växa upp. De är nu 4.5 år och snart 2 år, två charmiga flickor. 

Mesta av tiden tillbringas på Stockholms Manhattan, där jag både bor och arbetar. Jag älskar att vara i västra Härjedalen, i Hamrafjället
image161
Stockholm just nu: Ganska klart +2,5 C
Funäsdalen just nu:
image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0