Melodifestivalens jokrar är utsedda:

Det blev:

1) Amy Diamond
2) Eskobar
3) Niklas Strömstedt
4) Carola  & Andreas Johnsson.

Christer;

Men, vad har du gjort av modet och trendkänslan? Spontant känns det som om Andreas och Carola har varit med alldeles för mycket och Niklas Strömstedt är väl också lite passé.

Eskobar är jag nyfiken på, har för mig att det är ett av Per Gessles favoritband. Vet inte om jag minns rätt. 

Synd att Christer  inte vågar titta lite mer utanför sin egen krets och åldersgrupp.

Summa summarum, blev jag lite besviken på årets jokrar!!

Kommentarer
Postat av: Emma @ Journalen

Själv har jag redan hört ett av bidragen.. :) Tac för komplimangen. Jag får säga detsamma.

2008-01-16 @ 12:46:05
URL: http://journalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0