Min väg till Stockholms halvmara 2008 del 1

Äntligen fredag, Äntligen hemma...

Direkt efter arbetet stack jag till SATS Kista och tränade. Jag körde mitt vanlig program. Mitt mål är att springa halvmaran under 2 timmar och fem minuter i September. Jag tänkte att ni skulle få följa mina förberedelser här, att det här skulle bli lite av min träningsdagbok. Allt för att sätta lite press på mig själv.

Dag 1)
 
Idag sprang jag i 20 minuter, rodde i tio, trappmaskin i tio. Dagens pass avslutades med lite överkropp + 30 situps.Så skönt.   

Mina föräldrar åker bort på Söndag. De skall åka till USA i två veckor. Så vi åt en lite avskedsmiddag. Kvällen avslutades med På spåret och Lets Dance. 

Dagens kloka ord:

Det är ingen konst alls att må som en prins i New York, konsten är att må som en prins i ett grått och regnigt januari Stockholm:)  
image155
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Så bra att dansa med mig är det nog inte! Haha.

2008-01-25 @ 22:47:42
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0