Några av mina drömmar

Klockan är 17:40. Dagens sista kund har precis gått. Jag hade en jätteglad och trevlig dam i sina bästa år. Det är alltid en bra avslutning på arbetsdagen :-)

Det är helt otroligt vad tiden går fort. 
Vi skriver redan den 16:onde januari. Vart tar tiden vägen?
Det är kanske lite sent att skriva om planerna för året nu.
Men vadå, strunt i det.

Så här är Några av mina drömmar om 2008.

* Att jag lyckas bestiga Storvigeln i Hamra under påskveckan. Toppen är 1586 meter över havet. Jag har varit uppe på sommaren.

     


* Att jag blir lite bättre på att hålla ordning och reda, både hemma och på jobbet.

* Att jag lyckas bestiga en topp i sommar, den skall vara högre än 1550 meter över havet.




* Att jag får bättre träningsvanor. Målet är att springa New Yorks maraton i november. Tyvärr är det väldigt svårt att få en plats. I September skall jag dock springa Halvmaran i Stockholm

* Att solen skiner i Göteborg den fjärde och femte juli. Jag hoppas att Bruce Springsteen och The E Street band överträffar sig själva och gör en hejdundrade konsert på Ullevi.

* Att jag får vara frisk. Sist men inte minst hoppas jag att år 2008 är året då jag träffar någon.


Ha en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahaha klart det är så:)

2008-01-16 @ 19:04:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0