New York, New York

New York, New York
If you can make it here, you can make it everywhere...

Sena kvällstankar, är det någon mer än jag som ibland har en känsla av att man är mer av den person man drömmer om att vara på Internet, i bloggvärlden än i den riktiga världen? Jag kan ibland känna att jag vågar mer på nätet än i den verkliga världen. Är inte det lite konstigt och smått tragiskt? Ibland tycker jag att jag tillbringar alldeles för mycket tid på Internet. Hur och när vet man om man är internetmissbrukare?
 
Sist i kväll tänker jag på M, P, L, K, E, H och lilla-K.
Jag önskar att jag var med er nu


God natt!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

God morgon! Är nog lika på nätet som irl så jag ser ingen skillnad så..
Missbrukare tror jag först man blir om man sitter HELA tiden och även natten...
Jag sitter mycket men kan även skita i det för att göra annat...Det handlar om kontroll över sej själv helt enkelt..

2008-01-28 @ 06:54:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Anna Laurila

Hoho, jag har bekanta som lever ett HELT
annat liv på nätet, de lägger ut bilder som föreställer andra (snyggare) personer, fabulerar om vad de gör och drar dessutom av 10 år på sin ålder. Vad nu det ska vara bra för.

Angående tidigare fråga: Förlåt om jag trampade dig på tårna, är bara nyfiken. Jag har försökt leva med obotliga singelmän flera gånger men det funkade inte alls. Men du kanske inte är obotlig, vi får väl hoppas - för din skull. :-)

Ha en skön dag önskar
fd ungkarlsexpert

2008-01-28 @ 09:58:12
URL: http://annalaurila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0