En vanlig dag i mitt liv:

Klockan halv åtta går klockradion igång. Spontant tänker jag då - Nej Inte redan.

Kan någon förklara för mig varför sängen är så mycket skönare på morgonen än på kvällen? Tänk vad mycket lättare livet  vore om det var precis tvärtom....

Vid nio har jag i alla fall masat mig iväg till arbetet. Nu på sommaren är det lite lugnare. Men det gör varje sak mer arbetsam och kräver en större viljeansträngning...

Efter jobbet beslöt jag mig för att sticka ut och springa runt Kungsholmen... Hmmmm, det blev bara halva idag.
Nu skall jag i alla fall kolla på allsång på Skansen.

Stackars Magnus Uggla, för han är ju rätt kort i rocken, och vad gör SVT då? Jo de parar ihop honom med Sanna Nielsen och Eva Dahlgren som bägge två är riktigt långa och ståtliga kvinnor. Det är tur att Uggla har distans och är över 50 år ... Hahaha

Take care!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0