Onsdag, ännu en underbar dag...

Livet är rätt enahanda nu, det är arbete, träning, surfa, blogga och äta... 
Det känns som om jag lägger ner tid på fel saker i livet. 
Det skall jag ändra på.

Och vet ni om att jag insett att den enda som kan göra det är jag själv. 

Vad har jag gjort idag? Jag har arbetat, det har varit tungt i det vackra vädret. Mitt humör är rätt dåligt. Tror att det beror på att jag sover för lite , äter slarvigt och prioriterar fel saker både hemma och på jobbet. Låt inte din egen frustration gå ut över fel personer, för inget blir bättre av det!!

På kvällen har jag plockat lite och läste lite i Stieg Larssons bok The Girl with the dragoon tattoo.
Kul att läsa den på engelska!

Vi hörs!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0