Söndag - idag slog

jag upp mina bruna först klockan 9. Det var kanske lite sent. Men det blev sent igår också. Jag kollade för länge på Youtube igår kväll. Internet är farligt, det är beroende framkallande.

Vad händer idag? Om en halvtimme skall jag vara i tvättstugan. Det är dags för tvätt och städning. Det behövs verkligen.
Sedan blir det kanske en svänng till Gymmet.  Målet är att komma upp på Helags i mitten på augusti. (Helags är Sveriges högsta berg söder om Lappland. Det ligger i Härjedalen.) 

Ha en underbar söndag! 

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med i min tävling och vinn ett SATC-smycke vettja. Vinnare utses ikväll :)

2008-07-20 @ 09:39:58
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0