Söndagkväll - veckorna går fort -

Men helgerna går ännu fortare.

Vad har jag gjort dag? Jag har vättat och plockat lite i lägenheten. Städat lite. Tillbringat några timmar i Youtubes underbara värld. På kvällen har jag ätit middag hos föräldrarna i Sollentuna. Efter middagen har jag klippt gräset hos föräldrarna. Det är fortfarande tårt i marken- Mer regn behövs faktiskt.

Idag är det fyra veckor kvar till semestern. Vad har jag för mål innan dess?

*  Att fortsätta rensa, städa och plocka i lägenheten. Att verkligen avsätta tid till det. Slänga saker. Det vore skönt att efter semestern komma hem till en städad och organiserad lägenhet. Bra start på hösten.

* Att träna minst tre mil i veckan - har två utmaningar att ta itu med i höst.

* Att göra ordning ett biblotek med böcker och DVD till veckorna i Härjedalen.

* Att cykla in min cykel till stan. Det vore roligt att kunna upptäcka södra stockholm och Ekerö från cykelnsadeln.

* Att städa på jobbet.

Nu skall jag kolla på en DVD - Vänner för livet.

Sov gottt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0