Lördag - sista lördagen i juni:)

Idag startar jag förberedelserna och nedräkningen för höstens stora privata utmaning. Jag skall göra något som jag drömt om i många år och i höst blir det äntligen av... Vad exakt det är som jag skall göra, ja, det  tänker jag inte berätta för er ännu. (Jag ber er som känner mig och vet vad mitt mål är att inte kommentera det här - please). Så mycket kan jag berätta, det är att den stora dagen är i början på November och att det skall bli oerhört spännande.

Vad skall jag göra idag? Jag skall träna och bara slöa.

Precis innan jag skriver dessa rader har jag var inne på Svenska spels hemsida och förlängt mina stående lottorader. Då slog det mig att det måste vara tufft att driva tobaksaffär idag. Folk röker och snusar mindre, och dessutom lämnar de in sina ATG-rader, tips och lotto via internet. Vad jag än gör i framtiden så kommer jag inte starta en tobaksaffär. Hahaha

VI hörs!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0