Söndag - och gissa vad jag gör?

Jo just det, jag städar och tvättar. Det behövs. Dessutom har jag ont i halsen. Vet inte om det är dammallergi eller någon vanlig förkylning. Men trist är det!!

Just nu håller jag på och går igenom bokhyllan. Försöker rensa ut böcker som jag absolut inte kommer läsa. Tänkte bära ner dem till källaren. Dessutom skall jag rensa mina toalettskåp. Därimellan lapar jag lite sol på balkongen. Så här års bor man fantastiskt bra. Ingen som helst insyn. Förutom när jag sitter på balkongen, bara 10 minuter till arbetet, 2 minuter till underbara badklippor, 20 minuter in till city och meden fantastisk utsikt. I oktober har jag bott här i 3 år. Och fortfarande tycker jag att utsikten är lika fantastisk ;-p

Tillbaka till städningen...
 
Au revoir! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0