Tiden går:)

Redan är det juni, idag är det 11:te juni. Snart har halva året redan gått. Otroligt vad tiden går fort. Min blogg har fyllt 6 månader.  Ikväll har jag roat mig lite med att sitta och bläddra tillbaka. Det är otroligt vad mycket jag hunnit skriva här. Mycket vackra bilder och mycket bra serier. Det är lite granna som att sitta och titta i sin egen virtuella dagbok. Faktiskt riktigt kul!

Apropå EM,
Vad skönt att Sverige lyckades vinna igår. För nu kommer EM leva hela gruppspelet för Sverige. Bara det är värt mycket, eller hur? Vilken kille Zlatan är. 

Nu skall jag lägga mig på soffan med ett öga i tidningarna och ett öga på Schweiz - Turkiet. Vore kul om Schweiz vann!
Spännande!

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0