Uppföljning av mina mål:

Hallå där, hur har ni det i sommarvärmen?

Här är några av våren och sommarens mål!


* Att nå mina mål på arbetet -

Min kommentar: Här ligger jag bra till, April och Maj har varit en bra månader.


* Att förkovra mig inom de områden på jobbet som jag är svag på

Jag har gått kurser i både försäkringar och bolån. Och försöker lära mig något nytt varje dag.

* Att se två biofilmer per månad.

Här har jag varit dålig, tyvärr!

* Att läsa en engelsk och en svensk bok per månad.

Jag har nog läst tre böcker under april och maj.

* Att läsa en bok om personlig utveckling varje månad.

Här har jag varit dålig, skärpning!

* Att fotografera solnedgången över Riddarfjärden och Kungsholmen från Skinnarviksberget. 

Detta har jag kvar - men det blir en positiv upplevelse.

* Att promenera hem tre dagar i veckan och träna 3 dagar i veckan.

Jag promenar hem varje dag. Tränat har jag nog bara gjort två gånger i veckan. Dessutom har jag dragit på mig en förkylning.

* Att bestiga Helags under sommaren 2008 - det blir nytt bergsrekord för mig i Sverige.

Målet står kvar - förhoppningsvis sker det i slutet på Augusti.

* Att springa Stockholms halvmara på 2 timmar och en kvart eller bättre.

Även detta mål står kvar - loppet går i början på september.

* Att njuta på min balkong i sommar.

Det gör jag verkligen!!

* Att spara ihop 5000 kronor när september är slut. (Jag har slösat lite under våren. Köpt både TV och digitalkamera och varit i fjällen.)

Här har jag fortsatt att vara lite slösaktig. Bankmannen vet hur man gör i teorin, men inte i praktiken. Hahaha 

Nu skall jag lägga mig på soffan och kolla på CNN's ekonomiska nyheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0