Det är dags att börja lyssna på kroppen

Idag har jag fått en ordentlig väckarklocka.

Kroppen säger till mig att jag vill inte fortsätta leva så här. Den säger jag vill inte äta den här skräpmaten och inte på dessa oregelbundna tider. Den vill inte fortsätta att stressa och känna sig så här pressad. Den vill ha mindre kaffe. Den säger klart och tydligt - Hörrudu, varför lyssnar du inte på mig? Tror du att du kan byta ut mig? Tror du att du är oövervinnlig? Fortsätter du så här kommer det åt skogen för oss bägge två! Hur tydlig behöver jag vara för att du skall fatta??? DET AR DAGS ATT VAKNA NU!!

SÅ imorgon är det bäst att jag bokar tid hos företagshälsovården. Det är dags att göra en besiktning på gubben, kanske är det dags för en helrenovering?

Annars har eftermiddagen tillbringats med en promenad i Hagaparken, tvättning och en bra film. Nu blir det korvstroganoff, det är mina favomiddag. Sedan skall jag stryka skjortan och sedan blir det vila.

Sköt om er och glöm inte att lyssna på kroppens signaler.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag såg målgången på TV, fick duga ;) Jag tycker bara vasaloppet är drygt, folk överallt :P

2008-03-03 @ 10:37:57
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0