Hur bloggade man förr i världen?


Idag blir det en sväng till IKEA samt storhandling på ICA Maxi inför fjällresan. På IKEA skall jag köpa en bokhylla till. När jag flyttade till lägenheten i stan lovade jag mig själv  att köpa mindre böcker och DVDs. Tror ni att jag hållt det? Nä då!
Så nu behöver jag ytterligare en bokhylla.

Sedan skall jag springa runt Kungsholmen och plocka lite hemma. 

Vädret är rätt hyfsat i Stockholm idag.

PS. Jag saknar en tjejs blogg. Hon dansade på livets taggar... DS

Kommentarer
Postat av: Liselott

Haha, den var rolig. Kan det vara så att man pratade med varandra innan bloggen kom. Elelr skrev dagbok. Eller tänkte för sig själv...

2008-03-08 @ 17:20:34
URL: http://www.metrobloggen.se/blogganden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0