Idag är jag så trött på

en av det stora kvällstidningarnas musikrecensenter. Han är lite små sur över att han har tippat så erbarmerligt fel i de tre deltävlingarna som varit. Favoriterna faller bort...
image371


Personligen tycker jag tvärt om att det är roligt att svenska folket inte går att lura. En dålig låt är en dålig låt även om Carola/Andreas, Ainbusk Singers eller E-type sjunger den.  Jag tycker det är roligt att svenska folket röstar på det som de faktiskt gillar. Men ikväll får jag väl äta upp det - för mycket tyder ju på att Niklas Strömstedt och Charlotte Perelli går direkt till Globen! Outsíder är Linda Bengtzig.
   

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag håller med dig! Jag är så glad att det är de mer otippade (och bättre) bidragen som gått vidare hittills!:)

2008-03-01 @ 18:59:24
URL: http://minola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0