Inbrottstjuvar...

Mina föräldrar har som sagt råkat ut för ett inbrott i påsk. De gick in genom tvättstugan. Sedan gick de igenom huset ganska grundligt. Konstigt nog verkar det ha varit ganska "skötsamma" tjuvar. De har inte lämnat några spår efter sig varken på mattor eller golv. Kanske tog de av sig skorna? Det enda de har tagit är några silverljustakar, silversoppslevar, lite smycken, passen och lite kontanter. Kanske fick de bråtttom? Mina föräldrar har haft tur i oturen...Idag har jag rekommenderat mina föräldrar att skaffa larm. Någon som vet vad det kostar?

Nu skall jag inviga min nya TV med lite musikdokumentär - The Monkees.
image461
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0