Tisdagkväll

Det blir lätt långa arbetsdagar så här innan semestern. Lite konstigt att man inte lär sig. Jag planerade min påskresa redan i december och ändå kommer den som en överraskning nu. Planering vad är det? hahaha

Idag tänker jag delge er mina mål inför vårvintern och våren.

* Att varje dag skriva ett inlägg i bloggen
 
* Att bestiga fjället Storvigeln nu i påsk. Det är knappa 1600 meter. 

* Att varje dag känna att jag lärt mig något nytt!

* Att varje vecka träna minst tre gånger.

* Att köpa en ny bokhylla och skapa lite bättre ordning i min underbara lägenhet. 

* Att varje dag träffa minst en ny kund på banken.
 
* Att läsa två böcker per månad.

* Att lära mig mera om ett börsföretag varje vecka.

* Att se en ny film varje vecka

* Att vara snällare mot mig själv.

* Att skriva regelbundet

* Att skapa bättre rutiner på morgonen, försöka komma upp lite tidigare varje dag.

Första juni skall jag följa upp detta. Har jag lyckats? Varför har jag i så fall gjort det? Om inte, varför inte?
Nu skall jag sätta mig ner och läsa dagens tidningar.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Genom att ha skrivit ner målen, har du redan tagit ett steg i rätt riktning ;)
Visste du att endast 10 % av Sveriges befolkning skriver ner sina mål.
Ska bli spännande & se hur resultatet utfaller.
Lycka till :)

2008-03-12 @ 17:54:25
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0