Vem vinner Melodifestivalen 2008?

Nu är startfältet i Globen komplett.
image410
Spontant känns det som om vem som helst kan vinna. Alla utom Christer Sjögren kanske. (Med tanke på hur jag tippat hittills så blir det väl Christer Sjögren...)  
Jag tror på Sanna Nielsen. Jag tror att det är hennes tur. Sedan tror jag att Frida featuring Headline och Rongedals kan överraska nästa lördag. Jag tror inte på Charlotte Perelli och BWO. Hur många sådana låtar har vi redan skickat till Eurovision genom åren???
image407
Årets vinnare??

Kommentarer
Postat av: Maja

Rongedal vore väl ingen överraskning, de är ju bäst! :)

2008-03-10 @ 11:36:25
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0