Äntligen lite lugn och ro:

Eftersom det varit så underbart väder i helgen har jag inte haft ro att städa och tvätta på dagen. Men nu i kväll har jag i alla fall lyckats tvätta fyra maskiner, bädda om och torka golven...Bättre än ingen städning alls...

När jag bäddade om hände det något roligt.. Hahaha.
Jag bor på sjättevåningen och skakade lakana innan jag bäddade.Jag tappade lakanet. Det singlade ner som en jätte snöflinga ända ner till parken nedanför mig. Jag undrar vad grannarna tänkte om de såg ett lakan kom ner dinglande...Tursamt nog var det torrt ute!

Nu skall jag kolla på några avsnitt Seinfeld och sedan blir det sängen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maya

men tusen tack, va roligt att höra!

jo de stämmer att man säger glada hudik :)

2008-05-12 @ 14:19:17
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Tessan

Hej,
visst har det varit underbart väder, men tyvärr har det dalat bra här i Gbg 10 grader kallare (inte alls skönt längre) men hoppas på att det snart vänder.
Och visst kommer man efter med hushållsarbetet ;)

2008-05-13 @ 10:08:11
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0