Söndag 11:09

God morgon, äntligen börjar livsandarna komma tillbaks. Vilken skillnad en vecka kan göra. Förra söndagen satt jag i shorts och svettades på balkongen, idag regnar det och är bara 4 grader varmt.
 
I Fredags hade vi svensexa för en av mina bästa kompisar.  Allt gick bra - från kidnappningen på dagen till festandet på La Isla framåt småtimmarna Det var kul! På vägen hem höll jag på att slå ihjäl mig, hahaha. Jag lyckades på något sätt snubbla i rulltrappan ner till Tunnelbanan. Hejdlöst föll jag, men snabbt reste jag mig och tittade runt, hur många såg det här? Längst upp i tunnelbanan kom ett tjejgäng - de fnissade lite. Jag låtsades som ingenting och gick mot tåget. Väl hemma i lägenheten hamnade jag i soffan. Där somnade jag som en klubbad säl. När jag vaknade framåt sjutiden så värkte höger armen något förfärligt. Jag måste ha slagit i den när jag ramlade i tunnelbanan. MEN DÅ kände jag ingenting - hmmmm, ja, alltid händer det något när man är ute på äventyr.

Nu skall jag lägga mig på soffan, dricka en kopp kaffe och läsa lite i en bra bok! 

image664


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0