Att uppnå ett mål...

I söndags när jag sprang förbi Columbus-Circle in i Central Park. Ja, det var en otrolig känsla. Jag hade kämpat och förberett mig för Central Park i fyra månader. Jag fick reda på att jag fått plats i loppet i juni. Och jag lyckades faktiskt uppnå målet! Det var så skönt att jag lyckades!!

MEN, Nu börjar jag känna en tomhet, vad skall jag nu se fram emot nu då? Vad skall jag nu sikta på? Vad blir nästa mål? Jag tror att jag skall ge mig på Vasaloppets öppna spår igen. Det var några år sedan. Fortfarande siktar jag på att bestiga Helags nästa sommar. Jag skulle också vilja skriva en bok. Funderar på att gå en skrivarkurs igen. Dessutom börjar det krypa i kroppen igen, den börjar längta efter träning. Så imorgon blir det SATS. Är det bara jag som tycker att det är tomt direkt efter man nått ett mål??

Nu skall jag lägga mig på soffan och läsa några kapitel i Donald Trumps senaste bok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0