Dagens utsikt

Jag har bott i min lägenhet i dryga 3 år. Varje dag blir jag fortfarande lika glad och ödmjuk när jag vaknar och tittar ut över Ulvsundasjön. Den är annorlunda varje dag och jag tröttnar aldrig på den. Även om jag just nu förmodligen har förlorat lite pengar på den, så är lägenheten det bästa köp jag gjort. Jag är tacksam över att få leva med den här utsikten!

En annan vacker plats!

Ytterligare en vacker plats.
 
Nu till något helt annat. Igår var det Världs-cup premiär i längdspåren. Sverige vann både Herr- och damklassen. När hände det sist?? Har det någonsin hänt?? Det är stort! Gunde Svan kanske även är en vinnare utanför spåren? Riktigt kul tycker i alla fall jag!

Snacka vad man vill om Gunde, man han engagerar sig till 100 procent i det han gör. Det smittar nog av sig på hans omgivning! Grattis skidlandslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0