En slö lördag

Ja, det är det verkligen idag. Jag vaknade för en timme sedan, fortfarande sjukt trött. Kanske är det tidsskillnaden som spökar lite. Ett av min mors favoritnöjen är att lösa Melodikrysset och jag har försökt hjälpa henne. Ett ord klarade jag i alla fall  - Chess. 

Första träningspasset efter maran gick bra igår . Jag är lite stel i höfterna och i lederna. Men inget allvarligt. Igår bestämde jag också vad nästa mål blir. Det är att åka Vasaloppets öppna spår. En kompis och jag skall åka, det skall bli roligt. Just nu planerar vi in en träningshelg i januari. Sedan blir det också en vecka i Hamra kring nyår. 

På tisdag skall jag opereras, det är mindre roligt. Det känns lite pirrigt. Ett av mina ögon tittar lite snett på världen och fru doktorn skall hjälpa mig att se mer rakt.. Jag kommer faktiskt sjukskrivas en vecka. Men resultatet kommer nog bli bra, så det är nog värt det! 

Nu är det dags för frukost!  

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaså, har fåfängan slagit till :P

2008-11-09 @ 15:29:21
Postat av: Jag

Hahaha, det är inte bara fåfänga, utan också lite allvar. För om jag inte gör något så jag kanske inte kan köra bil om några år. Det är farligt att se ibland se dubbelt...



Men en del bekanta säger till mig varför gör du det? En del av din charm försvinner ju...

2008-11-09 @ 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0