En trevlig bekantskap.

Jag "hänger" en del på några internetforum. Det är roligt och utvecklande, både för pennan och för förmågan att ta kritik. Det är också nyttigt för förmågan att komma med välbyggda argument. Jag är en spontan människa. Gillar att slänga ur mig saker utan att tänka till. Det skall gudarna veta att man ibland får äta upp på dessa forum. 

Kanske är jag lite unik som musikälskare, för jag är väldigt bred, gillar mycket olika typer av musik. Till exempel:

ABBA
Katie Melua
Bruce Springsteen
Rolling Stones
Tom Petty
Billy Joel
ELO
Beach Boys
Vaya Con Dios
John Mellencamp
Lars Winnerbäck
Ulf Lundell
Shania Twain
Gyllene Tider
Per Gessle
Wilmer X
U2

Det är ingen rangordning alls. Jag har bara rabblat upp mina favoriter. . 
 
Genom ett av dessa kom jag i kontakt med gruppen Glasvegas. 
Här är ett smakprov!

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Bea*

Svara gärna på frågan i bloggen

Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-11-24 @ 22:54:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0